Tanácsadás,
						kampánykövetés
					
					
						Elkötelezettek vagyunk minden partnerünk online kampányának sikeréért, hiszen partnereink
						kampányának sikere, a mi szolgáltatásunk kimagasló eredményességének mutatója. Célunk, hogy
						segítsük a cégeket brand építési és értékesítési tevékenységük valamint kampányaik
						hatékonyságának maximalizálásában, vagyis bevételeik növelésében.
					
					
						A kampányok saját hirdetési rendszerünkben, legalább 100 weboldalon jelennek meg fix, előre
						tervezhető árakon.
					
					Banner kampányok lehetséges vásárlás szerinti módozatai:
					
						
						
							
								A hirdetések megjelenési száma (Ad View, AV) alapján futtatott kampányok
							
							
								Idő és megjelenés alapú kampányok, az elszámolás alapja lehet maga a megjelenés (AV) és
								az egyedi felhasználói (UV) számok. Márka, image illetve márkaismertség növelés céljából
								javasolt.
							
						 
					 
					
						
						
							
								Rákattintások száma (Click Through, CT) alapján futtatott kampányok
							
							
								Az átkattintás alapú vásárlás garantált kontaktusszámot (CT-t) biztosít a hirdető
								számára. Az elszámolás alapja a kattintások száma (azaz az érdeklődés) így az idő és
								megjelenés alapú kampányokkal szembeni nagy előnye, hogy az esetleges holtszórás nem jár
								többletköltséggel. Promóciós vagy egyéb, - landing oldallal rendelkező - aktivitáshoz
								kötött kampányok esetében javasolt.
							
						 
					 
					Példa hirdetésre (728 x 90)
					